|
"Увага! Діти на дорозі!"
Розвага на тему: «Увага ! Діти на дорозі!»
Мета: формувати у дітей навички обачної поведінки на дорозі; розрізняти дорожні знаки ; уміти користуватися світлофором ; закріплювати знання про транспорт як об’єкт підвищеної небезпеки ; розвивати кмітливість , спостережливість , швидку реакцію та творчі здібності дітей .
ДІЙОВІ ОСОБИ: Ведуча Регулювальник Кіт Леопольд Мишеня Діти середніх і старших груп
ХІД РОЗВАГИ: Ведуча: Ми живемо в суспільстві людському. Так багато є правил у ньому. Знати правила ці треба , друже, Та й виконувать добре їх дуже. Місто дає нам щоденний урок , Тож пам’ятайте за кожен свій крок. Азбуку міста вивчайте завжди, Щоб не траплялось ніколи біди. Діти , сьогодні ми пригадаємо з вами про безпечну поведінку на дорозі, про виконання правил дорожнього руху , про дорожні знаки. Все це ви вивчали на заняттях в садочку.
А тепер я перевірю, Чого ви навчились, Гра покаже , чи всі діти Старанно трудились. Якщо ви поводитеся згідно з правилами дорожнього руху , то дружньо відповідайте: «Це все я , це все я і моя родина вся», а якщо ні – то мовчіть. 1.Хто завжди уважний дуже, До здоров’я не байдужий, І кого спасе від бід Пішохідний перехід.
2.Хто під час гучних розмов Не бачить, де світлофор?
3.Знає хто зелене світло, Значить шлях до нас відкрито. Жовтий колір – не зівай, Будь уважним – почекай.
4.Знає хто, червоний – стій ! Переходити не смій!
5.Хто із вас у любу пору Тротуаром йде до дому?
6.Хто з вас чемний і привітний І так , як годиться, Може місцем у транспорті Старшим поступиться? Ведуча: Сьогодні до нас у гості прийшов постовий , який регулює рух на дорогах . Він знаходиться завжди там , де великий рух транспорту і немає світлофора . Йому цікаво , що ви вивчили на заняттях про правила дорожнього руху. Регулювальник :Добрий день, діти! На дорозі важливо дотримуватись правил дорожнього руху як водіям автомобілів , так і пішоходам . Кожен несе відповідальність за свої дії . Але на дорозі є помічники . Хто знає , що то за помічники? (Дорожні знаки , світлофор)
СВІТЛОФОР В нього на чотири боки Є по три кругленькі ока. Ними світить не даремно: Як подивиться зеленим – Йди скоріше , не зівай! Світить жовтим – зачекай. А червоним – стій! Не йди!- Щоб не сталося біди.
Проводиться рух.гра «Світлофор» (на зелене світло світлофора діти крокують , на жовте – плескають , на червоне – присідають.)
Регулювальник: Діти , якщо немає світлофора , який знак допомагає пішоходам перейти вулицю ? (знак «пішохідний перехід»)
Знак «Пішохідний перехід»
Треба знати всім як слід «Пішохідний перехід». Намальована людина Попереджує машини: - Зачекайте, не спішить, Пішохода пропустіть. Знак велику силу має – Він машини зупиняє . «ЗЕБРА»
А я зебра не проста: Без копит і без хвоста, Лиш біленькі смужки маю. Я лежу, а не гуляю. Хочеш перейти дорогу?- Я прийду на допомогу. «ПЕРЕХІД ВУЛИЦІ»
А якщо відсутній знак, Треба нам зробити так: Край дороги зупинитись І наліво подивитись. Бачиш транспорту немає - До середини рушаєм.
Є тут лінія чудова, Не звичайна , розділова. Знов на ній ти зупинись І направо подивись. Всі машини пропусти – Після цього можеш йти. «ПРАВОСТОРОННІЙ РУХ»
Як іду по тротуару Чи гуляю по бульвару, Я завжди тримаюсь справа – Це одне з важливих правил. Хто це правило не знає, Іншим людям заважає.
(Приходять Кіт Леопольд і Мишеня під музику)
Кіт Леопольд : Все , скінчилось моє терпіння , ходімо, мишеня я відведу тебе до міліції .
Мишеня: Я не хочу , я більше не буду !(плаче)
Ведуча: А що трапилось ? Хто ви і куди ви його тягнете?
К.Л.: Ой , вибачте мені , добридень , малята ! Це ж я , Кіт Леопольд. А сусідське Мишеня . Він трохи не потрапив під колеса автомобіля . Мишеня зовсім не знає правил дорожнього руху , не дивиться на знаки. Тому я вирішив відвести його до міліції.
Мишеня : Я не хочу до міліції. Можливо , дітки мені допоможуть вивчити знаки ?
Ведуча : Діти, навчимо мишеня переходити вулицю?(Так)
Регулювальник : Давайте разом нагадаємо що означають дорожні знаки. (проводиться дид.гра «Назви дорожній знак»)
Мишеня: Дітки, які ви молодці , все ви знаєте і мене навчили. Дякую вам. Мені дуже подобаються різні автомобілі і я знаю цікаві ігри. Хочете зі мною пограти ?(Так)
К.Л.: А як же я ?
Ведуча : Ми всі разом пограємо.
Рух.гра для середньої групи «Ми їхали – їхали…»
Муз.гра для старшої групи «Веселі автомобілі»
Пісня «ПРАВИЛА ДОРОЖНОГО ДВИЖЕНИЯ»
Всі персонажі:
Знайте всі : дорослі й діти , Треба вчити всім на світі Строгі правила дорожні, Бо без них ніяк не можна. Слід про це всім пам’ятати ! До побачення , малята !
|