Мукачево. ДНЗ № 5
 
МУКАЧІВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ САДОК № 5 " ТЕРЕМОК"

Дружба - велика сила

 

Мета:Удосконалювати навички ходьби, бігу, утримувати рівновагу на обмеженій площі. Розвивати вміння узгоджувати рухи руками. Закріпити навички безпечної поведінки в довкіллі. Виховувати вміння слухати, співпереживати, своєчасно подавати допомогу. Поглиблювати уявлення про дружбу і взаємини між друзями.

Хід розваги:

Інструктор з фізвиховання і діти сідають на килим. Звучить ніжна музика.

Вихователь: Заплющте оченята, уявіть, що ви – маленькі хмаринки, пливете по блакитному небу. Ваші щічки відчули теплий вітерець, що стиха гонить хмаринки, усміхніться йому приязно і послухайте історію.

За високими горами, за дрімучими лісами, за гірськми ріками знаходиться  місто – Мукачеве. В ньому проживають люди різних національностей, всі мешканці міста дружні, між ними ніколи не виникає сварок, вони завжди приходять один одному на допомогу.

Чути плач діти разом з  фізінструктором знаходять жабенятка.

Воно зовсім не стрибає.

Чому так? Хто як гадає?

Так він додому на ставок поспішав,

Випадково з горбочка упав,

Лапку маленький дуже забив,

Повернутись додому нема в нього сил.

Дітки , а що потрібно зробити з раною, коли ви поранитесь?

Відповіді дітей, Вихователь обробляє рану  жабеняті.

Допоможемо жабеняті?

Швиденько збираємося,

До ставочка вирушаємо.

Фізінструктор: Але перед дорогою трохи треба розімнутися.

У колі діти виконують вправи.

Горобці не сваряться. (Підняти руки в сторони «наче крила»)

Галки не галдять. (Ліву руку за спину, вказівний пальчик прової руки до ротика)

Кішечки всміхаються,

Навіть до собак.(Праву руку плавно піднести до лівої щічки та навпаки.

Руки в «замок» до підборіддя, шию витягнути).

«Добрий день !» і «Здрастуйте!» - (руки в боки, повертатися праворуч і ліворуч)

Чути тут і там. (Розводити руки праворуч і ліворуч.)

Весело і дружно

Усі у ній живуть. (Оплески в долоні над головою).

Через калюжі переступайте,

Один одному допомагайте. ( Ходьба одне за одним широким кроком, переступаючи через умовні «калюжі»).

 Бігти нам треба, дорога важка,

 До мами несемо ми малюка (біг у середньому темпі за вихователем зі зміною напрямку руху).

 

Нас жабенятко попереджає:

«Тут чапля маленьких діток лякає».

Ми, обережно присівши, пройдемо,

Хатиночку чаплі так обійдемо. (Ходьба у напівприсяді)

Дорога погіршала , хащі навколо.

Голівку низенько нахиляйте додолу,

Обережно крізь хащі ви пролізайте,

Одне одному не заважайте. (Пролізти під дугою).

По ребристій доріжці пройти

Щоб ніжки здорові і сильні були (ходьба по ребристій доріжці).

Нам по місточку до ставочка іти,

Вузенький місток треба перейти.

Жабенятко почало хвилюватися,

Щоб у прірву не зірватись (ходьба по гімнастичній лаві, наприкінці лави стрибнути у глибину).

До ставка змогли ми дійти.

Як же маму жабеняті знайти?(Повороти тулуба в сторони, знизування плечима, руки на поясі).

Діти разом з фізінструктором:

Може, треба її погукати?

Тітко – жабо, ми –  з дитсадочка малята!

Свого синочка зустрічайте,

Свого синочка забирайте.

Він додому до вас поспішав,

Випадково з горбочка упав,

Лапку маленький дуже забив,

Повернутись додому не було в нього сил.

Мама – жаба обізвалась,

Малого повернути осталось.

Фізінструктор робить вигляд, що відпускає жабеня у ставок.

Молодці у нас малята,

З діло впорались завзято.

Тітка - жаба вдячна за порятунок.

Рухлива – гра: «Скаче жабка по доріжці».

Після гри дихальна гімнастика та корегуючи гімнастика для ніг.

Підсумок заняття.