|
Дружба - велика сила
Мета:Удосконалювати навички ходьби, бігу, утримувати рівновагу на обмеженій площі. Розвивати вміння узгоджувати рухи руками. Закріпити навички безпечної поведінки в довкіллі. Виховувати вміння слухати, співпереживати, своєчасно подавати допомогу. Поглиблювати уявлення про дружбу і взаємини між друзями. Хід розваги: Інструктор з фізвиховання і діти сідають на килим. Звучить ніжна музика.
Вихователь: Заплющте оченята, уявіть, що ви – маленькі хмаринки, пливете по блакитному небу. Ваші щічки відчули теплий вітерець, що стиха гонить хмаринки, усміхніться йому приязно і послухайте історію. За високими горами, за дрімучими лісами, за гірськми ріками знаходиться місто – Мукачеве. В ньому проживають люди різних національностей, всі мешканці міста дружні, між ними ніколи не виникає сварок, вони завжди приходять один одному на допомогу.
Чути плач діти разом з фізінструктором знаходять жабенятка. Воно зовсім не стрибає. Чому так? Хто як гадає? Так він додому на ставок поспішав, Випадково з горбочка упав, Лапку маленький дуже забив, Повернутись додому нема в нього сил. Дітки , а що потрібно зробити з раною, коли ви поранитесь? Відповіді дітей, Вихователь обробляє рану жабеняті. Допоможемо жабеняті? Швиденько збираємося, До ставочка вирушаємо.
Фізінструктор: Але перед дорогою трохи треба розімнутися. У колі діти виконують вправи. Горобці не сваряться. (Підняти руки в сторони «наче крила») Галки не галдять. (Ліву руку за спину, вказівний пальчик прової руки до ротика) Кішечки всміхаються, Навіть до собак.(Праву руку плавно піднести до лівої щічки та навпаки. Руки в «замок» до підборіддя, шию витягнути). «Добрий день !» і «Здрастуйте!» - (руки в боки, повертатися праворуч і ліворуч) Чути тут і там. (Розводити руки праворуч і ліворуч.) Весело і дружно Усі у ній живуть. (Оплески в долоні над головою). Через калюжі переступайте, Один одному допомагайте. ( Ходьба одне за одним широким кроком, переступаючи через умовні «калюжі»).
Бігти нам треба, дорога важка, До мами несемо ми малюка (біг у середньому темпі за вихователем зі зміною напрямку руху).
Нас жабенятко попереджає: «Тут чапля маленьких діток лякає». Ми, обережно присівши, пройдемо, Хатиночку чаплі так обійдемо. (Ходьба у напівприсяді) Дорога погіршала , хащі навколо. Голівку низенько нахиляйте додолу, Обережно крізь хащі ви пролізайте, Одне одному не заважайте. (Пролізти під дугою). По ребристій доріжці пройти Щоб ніжки здорові і сильні були (ходьба по ребристій доріжці). Нам по місточку до ставочка іти, Вузенький місток треба перейти. Жабенятко почало хвилюватися,
Щоб у прірву не зірватись (ходьба по гімнастичній лаві, наприкінці лави стрибнути у глибину). До ставка змогли ми дійти. Як же маму жабеняті знайти?(Повороти тулуба в сторони, знизування плечима, руки на поясі).
Діти разом з фізінструктором: Може, треба її погукати? Тітко – жабо, ми – з дитсадочка малята! Свого синочка зустрічайте, Свого синочка забирайте. Він додому до вас поспішав, Випадково з горбочка упав, Лапку маленький дуже забив, Повернутись додому не було в нього сил. Мама – жаба обізвалась, Малого повернути осталось. Фізінструктор робить вигляд, що відпускає жабеня у ставок. Молодці у нас малята, З діло впорались завзято. Тітка - жаба вдячна за порятунок. Рухлива – гра: «Скаче жабка по доріжці». Після гри дихальна гімнастика та корегуючи гімнастика для ніг. Підсумок заняття.
|